איך מתאפרים נכון – 5 טיפים שישנו לך את כל שגרת האיפור

נכתב על ידי:

דנה הראל, מעצבת שיער ומאפרת

רוב הנשים מתאפרות לפחות פעם ביום, כאשר במהלך היום הן פה ושם מחזקות ומשלימות את האיפור. בכדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר מהאיפור, להלן מספר טיפים ישימים אשר יסייעו לך במטרה:

מרחי קרם לחות

קרם לחות איכותי אשר מותאם לסוג העור שלך, מחדיר לעור גמישות, ומאפשר למוצרי האיפור ובראשם למייק אפ להיטמע טוב יותר עם העור.

לכן, ההמלצה היא למרוח קרם לחות לפני כל איפור ולהמתין מספר דקות, לפני שאת מתחילה להתאפר – מכיוון שלוקח מעט זמן עד שהלחות נספגת בעור.

שאלת השאלות: איך מתאפרים נכון?

למדי את תורת האיפור (בראשי פרקים)

זה לא שעכשיו את אמורה להתחיל ולקרוא ספרים לגבי יסודות האיפור או  בהכרח לקחת קורסים ייעודיים. אבל, יש מספר כללים בעולם האיפור שהיכרות עמם תאפשר לך להתאפר בצורה טובה ומחמיאה יותר – בעיקר כאשר זה נוגע לשאלה "איך לאפר עיניים".

כך למשך חשוב שתדעי ששימוש במוצרי איפור כהים, גורמים להקטנה ולקירוב העיניים, לעומת זאת, שימוש בצבעים בהירים, מבליט ומרחיק.

השתמשי במקלות אוזניים

עכשיו אולי את שואלת את עצמך רגע, מה הקשר בין ניקוי אוזניים לבין איפור? ובכן, אין קשר, אבל מקלות האוזניים יכולות לשמש אותך מאוד בהליך האיפור.

באמצעות מקל אוזניים תוכלי לנקות בצורה מדויקת, מריחות של מסקרה וכל "תקלה" אחרת אשר יכולה לקרות במהלך האיפור. שימוש במקלות אוזניים עדיף על אמצעיים רלוונטיים אחרים, מכיוון שהוא מאפשר להתמקד באופן נקודתי במקור הבעיה.

דאגי שמוצרי האיפור החשובים, יהיו איכותיים

מאוד יכול להיות שיש לך מגבלות תקציב ושאת לא יכולה להרשות לעצמך לרכוש בכל תקופת זמן קצרה מוצרי איפור יוקרתיים.

אבל, מוצרי איפור בסיסיים כמו מייק אפ לדוגמא, חייבים להיות איכותיים (וכחלק מכך, גם יקרים יותר), בכדי שיוכלו "לעשות את העבודה" ולהשיג את המטרה – וכמובן, גם להיות עמידים לאורך זמן רב יותר.

יש מוצרי איפור אחרים, כמו אודמים או סמקים, שבמקרה שלהם את לא חייבת לרכוש את היקרים שביניהם בכדי להשיג את התוצאה המבוקשת – כך שבסופו של דבר, התקציב אותו את מייעדת למטרה, יכול להתאזן.

שלבי בין 2 גווני אודמים

השימוש באודם נועד בכדי ליצור מראה שפתיים נפוח וחושני. שימוש ב-2 גוונים שונים של אודם, יכול להשיג לך את המטרה בצורה הטובה ביותר.

לצורך כך, יש להכין אודם כהה יותר ואודם שהינו בהיר, את האודם הכהה יש למרוח מסביב לקווי המתאר של השפתיים ואילו את האודם הבהיר במרכז השפתיים.

לאחר המריחה יש למזג בין שני הגוונים, בכדי לקבל את התוצאה המושלמת.

לסיכום,

אם גם את עסוקה בשאלה איך להתאפר נכון, קודם כל חשוב שתקפידי ללמוד וליישם טיפים שונים. כידוע, בעידן האינטרנט כולנו נהנות מגישה מהירה למדריכי איפור, סרטונים ובלוגים, אשר בכוחם לשדרג את יכולותינו בעולם האיפור.