אילו סוגי ניתוחים פלסטיים קיימים כיום ומה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח פלסטי

נכתב על ידי:

שירי אמסלם, טיפולי פנים, קוסמטיקאית פרא רפואית

עולם הניתוחים הפלסטיים רק הולך וצובר תאוצה עם הזמן, כאשר כיום, כמעט כל חוסר שביעות רצון שיכול להיות לכם מאיבר חיצוני כזה או אחר, יכול להיות מתוקן ומשופר, בהליך יחסית קצר.

אז להלן סקירה קצרה של הניתוחים הפלסטיים הפופולאריים ביותר המוצעים כיום:

  • ניתוח אף – אנשים רבים, נשים וגברים, אינם מרוצים ממראה האף שלהם ולכן, פונים לניתוח זה, על מנת שזה יתאים בצורה האופטימאלית למראה הפנים.
  • ניתוחי חזה – ניתוחי חזה כוללים בתוכם – הגדלת חזה, הקטנת חזה והרמת חזה, כאשר כל אישה שאיננה מרוצה מגודל או ממראה החזה שלה תוכל לעבור ניתוח שכזה. כיום, ישנם ניתוחי חזה המוצעים גם לגברים וייעודם להעניק מראה שרירי יותר.
  • שאיבת שומן – אנשים אשר סובלים ממצבורי שומן באזור כזה או אחר בגוף והם לא מצליחים להיפטר מהם באמצעות דיאטה או פעילות גופנית, יש את האפשרות לפנות ולבצע ניתוח שאיבת שומן.
  • מילוי קמטים – אומנם הטיפולים אינם כרוכים בהתערבות כירורגית אלא בהזרקות של חומרי מילוי, אך גם הם נחשבים כטיפול נפוץ ומבוקש.
  • תיקון מראה האוזניים – ילדים או מבוגרים עם אוזניים בולטות יוכלו לעבור את אחד מניתוחי תיקון מראה האוזניים, כמו לדוגמא, ניתוח הצמדת אוזניים וכיוצא בזה.

חשוב לציין, שלצד אותם ניתוחים פלסטיים אשר נועדו לצרכי אסטטיים, יש גם ניתוחים פלסטיים לצרכים בריאותיים כמו: הרמת עפעפיים – למקרים בהם העפעפיים נפולות ופוגעות בראייה. ניתוח לתיקון שפה שסועה ועוד..

מה חשוב לדעת לפני שמבצעים ניתוח פלסטי?
בראש ובראשונה, חשוב להבין אם אתם מתאימים לסוג המבוקש של ניתוחים פלסטיים – לדוגמא, לא כל הניתוחים מתאימים לילדים או לנערים מתחת לגיל 18.
מעבר לכך, חשוב להגיע לפגישת ייעוץ עם הרופא, על מנת לוודא שמבחינה רפואית המועמד הינו מתאים לאותו ניתוח פלסטי – אין להסתיר פרטים לגבי ההיסטוריה הרפואית.
חשוב מאוד להבין את מהלך הניתוח, את זמן ההחלמה, את תופעות הלוואי (במידה ויש כאלו) ולמעשה, לאסוף כל פרט רלוונטי לגבי התהליך – מאוד יכול להיות שהמידע הזה יגרום לשקול מחדש אם לבצע את הניתוח או לחכות אולי לשלב מאוחר יותר.
כמובן, שישנה חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את אותם מנתחים פלסטיים מומלצים אליהם פונים – כדאי לבדוק מה ההסמכה של אותו מנתח פלסטי, מה הניסיון שלו ואפילו לנסות ולקבל המלצות מלקוחות קודמים.
כאשר מדובר בניתוחים פלסטיים, למידע אשר נאסף בנושא תהיה חשיבות והשפעה רבה על קבלת ההחלטה.