7 מוצרים מומלצים ששומרים לך על השיער

נכתב על ידי:

דנה הראל, מעצבת שיער ומאפרת

כולנו רוצים ליהנות משיער חיוני, בריא ומלא ברק, אבל אין מה לעשות שלא מעט גורמי סיכון מאיימים על חיוניות השיער שלנו ועל בריאותו. להלן מספר מוצרים ופעולות בהם מומלץ לעשות שימוש, בכדי לשמור על השיער וליהנות ממראה חיוני ובריא, לאורך תקופת זמן ארוכה:

שמפו איכותי
כולנו צריכים לחפוף את הראש, כאשר יש כאלו אשר אומרים שעדיף לעשות זאת כל יום ואחרים מאמינים שפעמיים בשבוע, הן בהחלט מספקות. כמובן, שבכדי להיטיב עם השיער וחלילה לא לגרום לו נזק, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בקפידה את השמפו ולוודא שהוא גם מתאים באופן פרטני לסוג השיער שלכם וגם נחשב לאיכותי – כך שאם לדוגמא יש לכם שיער יבש, חשוב לבחור באופן פרטני שמפו לטיפול בשיער יבש. ההמלצה היא לבחור בשמפו אשר מבוסס על חומרים טבעיים.  

מרכך לשיער
אנשים רבים משתמשים במרכך לשיער, על מנת להעניק לו לחות ולאפשר לעצמם לסרק אותו בקלות וביסודיות.
חשוב לבחור בתכשיר איכותי, אשר מותאם פרטני לסוג השיער. כדאי לשקול להשתמש במרכך אשר מבוסס על חומרים בעיים.

מסיכה לשיער
שימוש במסכה לשיער, מהווה כדרך לשמירה על שיער בריא וחיוני. רשימת התועלות של מסיכה לשיער כוללת בין היתר: מניעת נשירה, הוספת נפח, חיזוק השיער והענקה של לחות וברק.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל התועלות אשר טמונות באותה מסיכה לשיער, חשוב לבחור אותה בקפידה ולוודא שמחד היא מתאימה באופן פרטני לסוג השיער ומאידך, מי שעומד מאחוריה, הוא מותג מוביל ובעל שם בתחום.

שמן זית ושמנים טבעיים מסוגים שונים
אז בעוד שיש כאלו שיעדיפו ליהנות מהיתרונות אשר טמונות במסכה לקנייה, יהיו גם כאלו אשר יעדיפו מסכות טבעיות, אשר גם הן טומנות בחובן קשת של יתרונות.
מסכות טבעיות יכולות להיות: שמן זית (יש שממליצים להוסיף לשמן זית, קוקוס ודבש) ויש עוד קשת של מתכונים למסכות טבעיות, אשר כוללות שמנים אתרים כאלו ואחרים.

תרסיס רוזמרין
תרסיס שאפשר או להכין בבית או לקנות. לרוזמרין תועלות רבות עבור השיער ובין היתר: בכוחו להגביר את הברק של השיער ועוד..
רוזמרין מומלץ במיוחד גם למריחה על שיערם של ילדים וזאת בזכות היכולות שלו למנוע כינים.

נטילת ויטמינים
בשביל לשמור על שיער בריא וחיוני קיימת חשיבות גבוהה להקפיד על תזונה בריאה ונכונה.
יש לשים דגש בעיקר על צריכת מזונות מסוגים שונים, אשר נחשבים לעשירים בוויטמינים מסוג A, B ו -C כמו גם ברזל ואבץ.
במידה ואתם לא מקפידים על תזונה שכזאת, מומלץ לשקול נטילה של תוספי התזונה המתאימים.

מברשת שיער
מברשת טובה, אשר מתאימה לסוג השיער שלכם והקפדה להבריש את השיער שלכם על בסיס יומי, בצורה הנכונה. הברשה מעניקה לשיער ברק, בכוחה לנקות את השיער ואת הקרקפת. הברשה אץ מגדילה את זרימת הדם ותורמת להובלת חומרים מזינים אל זקיקי השיער.