מוצרי טיפוח לאישה – 5 המוצרים הכי מומלצים לטיפוח ולהזנת העור

נכתב על ידי:

דנה הראל, מעצבת שיער ומאפרת

עור הפנים של כל אחת מאתנו חשוף למיני מפגעים, על בסיס יומי, כאשר בכדי לשמור על בריאות העור ולהגן עליו, יש להקפיד על ניקוי, הזנה וטיפוח של העור.

להלן 5 מוצרים חשובים ומשמעותיים באמצעותם ניתן לנקות ולשמור על עור הפנים לאורך זמן ועל ידי כך למנוע מצבים של הופעת כתמים, איבוד החיוניות והאלסטיות של העור והזדקנות מואצת, על שלל תופעות הלוואי אותן היא טומנת בחובה.

חשיבותה של שגרת טיפוח פנים

חשוב שכל אישה תדאג לשמור על שגרת טיפוח פנים ותקפיד לבצע פעולות קבועות שיעודן שמירה והגנה על העור.

יש לבצע את הפעולות בבוקר – לפני האיפור וכמובן, גם בערב לפני השינה – כאשר, יש להקפיד ולנקות את עור הפנים בצורה יסודית.

כמובן, שיש לא מעט מוצרי טיפוח לפנים אשר בכוחם לסייע בהשגת המטרה. כאשר, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את אותם המוצרים בקפידה ולוודא שהם מתאימים הן למצב עור הפנים והן לגילה של אותה האישה.

מוצרי טיפוח לפנים שכדאי להכיר

בכדי להקל על כל אישה בתכנון שגרת טיפוח מתאימה.  להלן 5 מוצרים חשובים ומשמעותיים באמצעותם ניתן לנקות ולשמור על עור הפנים לאורך זמן ועל ידי כך למנוע מצבים של הופעת כתמים, איבוד החיוניות והאלסטיות של העור והזדקנות מואצת, על שלל תופעות הלוואי אותן היא טומנת בחובה.

קרם לחות עשיר

בכוחו של קרם לחות עשיר להזין את העור, לשמור עליו ולהעניק לו מראה מלאה חיוניות. מריחת קרם הלחות, חשובה גם לפני שמתאפרים, על מנת לקלוט את המיייקאפ או את מוצרי האיפור האחרים בהם משתשים בצורה האופטימאלית.

יש לבחור את קרם הלחות בתבונה, תוך התאמה לסוג העור: יבש, שומני ומעורב ולגיל המשתמשת.

חשוב לבחור בקרם מבית המותגים המובילים בתחום, כאשר בחלק מהמקרים, כדאי לשקול שימוש בקרם יום ובקרם לחות לילה.

בהליך הבחירה כדאי לבדוק גם את רשימת המרכיבים של הקרם – כאשר, כיום לא מעט נשים מעדיפות להשתמש בקרם לחות אשר מתבסס בעיקר על רכיבים שהינם טבעיים.

סבון פנים

בכוחו של סבון פנים, לנקות היטב את עור הפנים ולהמיס שומנים. כל מי שמחפשת אחר סבון פנים, עתיד לגלות מגוון רחב של סוגים ובין היתר: סבון נוזלי, סבון מוצק, סבון רגיל וסבון ללא סבון.

במקרים רבים, אתן עתידו לגלות כי סבון ללא סבון יהווה את הבחירה האופטימאלית לצורך המטרה, מכיוון שבכוחו להסיר את השומן העל עורי והוא אינו גורם לגירוי בעור.

בכל מקרה, השימוש בסבון פנים איכותי ומותאם לעור הפנים, חשוב בעיקר בשעות הערב – כאשר, באמצעות שימוש בסבון פנים ניתן להבטיח הסרה יסודית של שאריות איפור מהפנים.

חלב פנים

השימוש במוצר טיפוח זה אומנם לא מתאים לכולן והוא מומלץ בעיקר עבור נשים עם עור פנים יבש בעיקר – ובמקרים מסוימים, יהיה מומלץ לשימוש גם לעור מעורב.

יחד עם זאת, לשימוש בחלב פנים כחלק משמירה על שגרת טיפוח פנים, יכולה להיות חשיבות רבה ולא מעט יתרונות.

בכוחו של מוצר טיפוח זה לנקות את העור ולהזין אותו. חלב פנים מכיל מינרלים, וויטמינים, שומן ותמציות שמנים וצמחים.

כמובן, שחשוב לבחור את המוצא בתבונה, ולהתאימו באופן פרטני לסוג העור של המשתמשת – מעבר לכך, גם במקרה הזה, ההמלצה היא לבחור במוצר מבית מותג בעל שם בתחום.

מסיר איפור איכותי

שאריות של איפור, אשר נשארות זמן רב על פני העור, עלולות להסב לו נזקים שונים וזאת הסיבה, שתפקידו של מסיר איפור ייעודי ואיכותי, היא כה חשובה וכמובן, שיש לחזור על השימוש במוצר מדי ערב.

בהליך הסרת האיפור, בעיקר בהליך הסרת איפור עיניים יש לשים דגש משמעותי על האזור שמסביב לעיניים, אשר נחשב לעור עדין במיוחד.

גם במקרה הזה, ההמלצה היא לשים דגש על הרכיבים של מסיר האיפור ולוודא שהוא מתבסס בעיקר על חומרים טבעיים.

מים מיסלריים

מים מיסלריים מהווים מוצר איכותי, באמצעותו ניתן לנקות את עור הפנים באופן יסודי. המים המיסלריים נראים כמו מים רגילים לכל דבר ועניין, אך בתוכם יש חלקיקים מיוחדים בשם "מיסלות", אשר בכוחם ללכוד ולפרק לכלוכים וגורמים מזהמים שונים אשר בכוחם לפגוע בבריאות ובמראה העור.

אז מי שרוצה להבטיח ניקיון יסודי במיוחד של עור הפנים, ההמלצה בעבורה תהיה לא לוותר על שימוש במוצר זה.

חשוב לציין, שלצד מוצרי טיפוח אלו ניתן למצוא עוד לא מעט תכשירים אשר חלקם מומלצים לא פחות כמו: סרום לפנים, מסכת פנים, סבון פילינג ומוצרים נוספים – כאשר, בכל תקופת זמן קצרה והודות לטכנולוגיות מתקדמות, מתווספים לרשימה עוד ועוד תכשירים חדשים.

איך לבחור במוצרי טיפוח מתאימים?

לא משנה באיזה סוג של מוצרי טיפוח לפנים את בוחרת לעשות שימוש, קיימת חשיבות גבוהה להקפיד ולבחור את אותם המוצרים בקפידה.

בהליך הבחירה ההמלצה תהיה לשים דגש על הפרמטרים הבאים:

  • רכיבים – מומלץ לקרוא את רשימת הרכיבים על כל מוצר טיפוח ולוודא, שהמוצר לא מכיל חומרים אשר עלולים להזיק בעקיפין לעור. ככלל, מומלץ לבדוק פרטים לגבי כל רכיב ולגבי התועלות שלו.
  • מותג – כדאי לבדוק מי המותג אשר עומד מאחורי אותו מוצר טיפוח. האם מדובר במותג בעל שם ומוניטין בתחומו? משם המותג ניתן ללמוד הרבה לגבי איכותו וטיבו של המוצר.
  • למי המוצר מתאים – כדאי לשים דגש משמעותי על נושא זה – סוג העור והגילאים עבורם המוצר מתאים. ישנם גם מוצרים אשר מיועדים לטיפול בבעיות עור ספציפיות – ואם זאת המטרה, כדאי לבדוק גם את הנושא הזה.
  • חוות דעת והמלצות – במידה ויש אפשרות לקבל המלצות מאשת מקצוע כמו קוסמטיקאית לדוגמא.. דבר זה יוכל לסייע במידה רבה בקבלת ההחלטה. יחד עם זאת, כדאי גם לנסות ולקרוא ברשת חוות דעת והמלצות של משתמשות.

 

דגש על כל הפרמטרים הללו יאפשר לכן לבחור את מוצרי הטיפוח המתאימים והיעילים ביותר – וכידוע, בחירה שכזאת, תאפשר קבלת תוצאות מיטביות.